• وبلاگ : ب مثل باران
  • يادداشت : آن روح بزرگ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام و تقديم احترام و عرض تسليت به مناسبت شهادت بي بي دو عالم حضرت زهرا سلام الله عليها آقا اگر امكان هست ما رو به وبلاگ زيباتون لينك كنيد ممنون مي شم.

    با تشكر

    دوام توفيقاتتان را از خداوند متعال خواستارم.

    در ضمن اگه به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم!...باور كن!

    شاد و پيروز باشيد.

    پاسخ

    عليك سلام حميد خان، ما خوبيم. شما چطور؟ در سلامتي كامل به سر مي‌بريد، او؟ و ما كه مستمرا به ديدار شما مي‌آييم و ايضاخوشحال مي‌شويم از حضورتان در اين وبكده. قدومتان سبز!

    سلام خوبي؟؟

    بعضي از آدما ترجيح ميدن چشماشونو ببندن و واقعيت ها رو نبينن.

    سطحي نگر واقعي همين آدمها هستن كه خيلي راحت به كساني كه با منطق بي منطقشون مخالفن برچسبهاي مختلف ميچسبونن!...شما هم خيلي به حرف اينجور آدما توجه نكن!

    در مورد كامنت قبلي بايد بگم من هم مثل شما اطلاعاتمو از بزرگترها ميگيرم معمولا خيلي اهل مطالعه نيستم كه بخوام منبع اطلاعاتي حرفامو معرفي كنم!

    بي انصاف! لااقل به كامنتمون جواب ميدادي. ديگه مگه چقدر درس ميخوني خرخون!!! تا اطلاع ثانوي قهر!

    سلام ضمنا

    پاسخ

    اِوا، اول سلام هم مال اين كامنت و هم براي كامنت قبلي. يك دنيا شرمنده! و عرض پوزش از غيبت‌هايم. خوب وقت نكردم، چرا مي‌زني. تازه امروز وقت كردم بيام. ان شاء الله كه اطلاع ثانوي به سر رسيده.

    سلام، سلام صد تا سلام به رضوان جان (به كسر ميم)

    شرمنده مون كردي خواهر، اون ادبيات دوستي ت هم ما رو شهيد كرد از بس زيبا بود جان خواهر.

    عرض شود كه دعوا نامه تان را خواندم و بسيار خواندم و اينها. بعد اين كه چرا بهت برخورده خواهر جان؟ ناراحت نكن خودت رو عزيز جان. اگه قرار باشه همه با تو و تو با همه هم فكر و عقيده باشي كه ديگه بحثي نميمونه و باطلي و حقي. بالاخره آدمها بر اساس تفاوت هاشون در انديشه و اعتقاد، طبقه بندي و ارزش گذاري مي شن. وانگهي حالا اون يه چيزي گفته كه رضوان سطحي نگر! ما هم كه اين گوش موشه ها دائم عرضه مي كنيم، رضوان جان (به كسر ن) و جان هم كه حكما سطحي نيست و همقي و وجودي است.

    در باب بحثي هم كه به نام ما و به كام آن دوست باز كردي، عرض ميشود كه بله البته انديشه روح الله اصل بود و ... و ما مكررا از خود آقا نيز همين را شنيده ايم كه راه ما راه امام است و ... و يا راه امام را با قدرت تمام ادامه خواهيم داد و اينا.

    نخير! حضرت امام هم اصل نبودند بالذات، اصالت امام به اصالت رسول الله بود و هست. حرف امام حرف رسول الله بوده كه وجه خدا شده و باقي است....

    ما قبول نداريم كه دختر باباش ، سطحي نگر است و اينا! ما به اكثريت قاطع اعلام مي كنيم

    سلام بر رضوان واقع نگر.

    عجب انقلابي سخنراني در كرديم. به به، به به!